1 Augusti - Onsdag: Tjejpromenad

Synoptik 9-17,10. Skulle egentligen bara jobbat till 12 men Helena var borta hela dagen så fick jobba full dag. Inte mig emot, hade ändå inte något annat direkt planerat..


Åt middag i Hampis, mamma gjorde schnitzel och råstekt potatis (och kapris) min favorit, blev nog nästan kapris med lite mat till.. haha for sen på Godisarenan och köpte karra.


På kvällen så kom Luisa, Sara ochErika förbi. Vi åt godis till vi storknade och bestämde oss därefter för att gå ut och promenara. Vi gick förbi Saras nya lägenhet som hon fick visa upp, stefan och hans föräldrar var där och renoverade. Tapetserade i köket osv. Var mycket fint. Jag blir bara mer och mer sugen på att köpa en lägenhet eller ett radhus, man kan göra så mycket mer då. Jag gillar ju att pyssla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0