10 Augusti - Fredag: PizzA PizzA PizzA


När jag satt på bussen påväg till jobbet (Kuriren) Så såg jag att jag hade ett missat samtal, dolt nummer= kuriren. Ringde upp och visade sig att det var Mats Enbom som sökt mig, Annelie kopplade mig. Visade sig att han undrade om jag var intresserad av att få jobba till höset, vilket jag ÄR, så nu har jag fått anställning 75% till nyår iaf. Helt jävla underbart. Hur kommer det sig att jag kan ha så flyt? Det är sanslöst.

Nu är jag iaf pressfotograf några månader till. Kul, jag tycker om att utvecklas.


image544



Jag och Madde var och tog en bild på folk som satt i solen, luleå hade mest soltimmar i landet denna sommar.

Alla på redaktionen åt pizza, jag var sugen påå pizza hela dagen : ///


image536



Sen var jag och kollade på Poltava som Kristoffer varit och hämtat i Piteå. Hon var så söööööt! Men vi misstänker att hon är döv, helvita katter har mellan 40%-80% chans att bli det. Och hon är så vit och har blåa ögon så gör det nog till en 80 %:are.




     


image539

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0