12 Augusti - Söndag: Chilldag

15/8 Onsdag:

Jobbat dag idag.
Linda fick mig nästan att gå med på att fara till medieprogrammet och föreläsa om att vara pressfotograf, men som tur är blir det nog inte. Jag var sjukt nervös där ett tag :P 40 minuter. Jag hatar att redovisa :P
Var och fotade invigningen av den nya asfalltsanläggningen i boden, mitt första och sista jobb för dagen, jobbade över en kvart. :)


image551


14/8 Tisdag:

Ledig även denna dag, for till hampis och var lite med josef, sen for jag och mamma till vetrinären med poltava, det gick jättebra, hon var så grymt duktig :)
Blev lite dyrt bara.. Får se vad vi får ge för henne nu när vi tror hon är döv. (Hon jagar damsugaren och reagerar inte på ljud) ;P



13/8 Måndag:

For på bussgods och lämnade kameran min jag ska sälja, vi ska uppdatera oss nu, krille börjar bli lite av besatt ;) Det är kul.
Ledig idag, for till hampis och solade lite på gården, skönt :) Dom har ju börjat sätta igång med den inglasade altanen nu :)


12 /8 Söndag:

Erika slaggade på soffan, hon fick mysa med poltava hela natten, hon låg på hennes mage och sen vaknade av att hon skrek och sen när hon klappa lite på hennes somande hon igen, vi misstänker mardrömmar, nåå : )

Vi gick och käkade frulle på ängeln, vi var så grymt sugna på pizza ;)

Mamma bjöd sedan oss och mormor på chili chili, var var grymt mätta. Jag och Kristoffer beslutade oss för att dela på en pastasallad, det blev över mat :P

Sen film på  kvällen med sötnosen ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0