3 Augusti - Fredag: Luleåkalaset



Började jobba klockan sex, bussen var sen men det gick bra det med.. Elin skulle ändå käka innan  vi skulle möta upp "festgeneralen" Thomas som arrangerade hela Luleåkalaset. Vi skulle följa efter honom hela kvällen, vara han svans!

Detta gick ju bra, var helt ok, men blev nog inte så många nyheter som kuriren nog förväntade sig att det skulle vara "utryckningar till scenerna" och det kalaset, det såg vi inte skymten av. Istället gottade vi oss med att följa med han och gå runt på området, träffa kändisarna backstage (träffa och träffa men elin sa nått ord till Marie och jag pratade med Markus Fagervall!!! hahaha så roligt.. jag ser den givande disskusionen franför mig.... (drömmer mig bort)

Petra: "Är det okej att jag tar några bilder på dig när du står här och förbereder dig innan ditt framträdande?"
Markus: "Va, vad sa du för något?"
Petra: Jag upprepar frågan till ljudet av skrikande publik..
Markus: "Jamen visst, det är helt okej" :)

:)

Sen att vi fick äta samma lyckmat som artisterna fått göra var ju inte helt fel heller. Nån ungsstekt potatis med nå fläskfile och såg och sen salladsbufé bort och mjukt bröd. Underbart! Det är kul att ha AAA-kort. Backstage med buffé.

Sen fick vi sitta i promoes tält och kila backstage på nanne, marie lindberg, melodyclub och markus fagervall.



       

     



Trots det bittra regnet blev det nog en helt okej kväll iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0