30 Juli - Måndag: Synoptik

I dag börjar jag veckan med att jobba några timmar på Synoptik. 9-14.
Efter det så for jag på Step in och körde lite styrke i 45 minuter.

Efter middagen, som bestod av världens godaste fläskfilé, potatisgratäng, rödvinssås och pepparsås !!!! (det börjar vattnas i munnen) bestämde jag och Kristoffer oss för att åka iväg och åka inlines runt Bodforsen. Krille har sett på Blocket många fina radhus som varit till salu. Inte så farligt dyra men ändå 4 rum och så. Så vi har väl funderat lite på något sådant. Så vi skulle fara förbi där och kika lite extra hur det såg ut. Meeen, när vi väl kom dit kom vi på att dom har ju spärrat av bron där för dom håller på att bygga om dammen. Så det blev att fara en konstig liten annan väg (jag höll bara på att dö en gång i en superbrant nedförsbacke)

Men när vi sen väl kommit runt var klockan så mycket att vi inte orkade åka in mot bodforsen utan vi for hem istället, har för mig att det gick nå bra på tv som vi skulle se :)


Han är söt min pojke, honom gillar jag skarpt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0