31 Juli - Tisdag: Avskeds grill hos Emilia

Jobbade på Synoptik 9-14 för att Katarina fortfarande bara jobbar halvtid.

Efter jobbet for jag på Step in med Moa. Vi  körde skidmaskinen i 15 minuter, och jag skämtar inte, det var så jävla jobbigt!! Sen cyklade vi i 10 minuter körde styrke i 30 och slutligen  avslutade vi med 5 minuters springning i backe :) Det blev ett bra pass!! Kändes i benen efter att jag körde ben i går och sen inlinesturen på kvällen en timma.

Sen efter middagen så blev det att ta bilen till luleå. Emilia skulle ha avskedsgrillining hemma hos sig i Luleå. Jag for kring sex-tiden och hämtade upp Erika utanför Dagoberts. Väl i Lerbeckan så såg vi tv, erika pillade i mitt hår i typ 1,5 timma!!!!!! SÅ JÄVLA MYSIGT!!! Jag bad henne fixa så  Kristoffer kunde gå en kurs hos henne. Han blir less efter 2 minuter..........!!

Såg på en dokumentär om Victoria Beckham och simpsons. Seeen fick vi veta att hennes katt hade fått kattungar så vi var inte sena att springa upp på övervåningen och tillfånga ta dom söta små rackarna. Hahah så jäkla söta, och mamman var så vacker, hon hade så fina drag!!! Typ Norska skogskatter var det :)

Hem kring tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0