4 Augusti - Lördag: Konsert i Kalix


For in till Kuriren för att göra ut gårdagens bilder redan klockan tre. Sedan for jag iväg Med Roffe klockan halv sex mot Kalix, men först hämtade vi upp hans två vänner från SVT, var av den ena jag kände igen från rättegången i happaranda :)

Resan tog 1,5 h. Jag körde medans de andra i bilen startade partyt med rosévin och chips.

Väl i Kalix for vi först förbi några andra vänner till Rolf. Var av en jag träffat tidigare, tror det var Emma W´s ex Arvid´s morbror :)



Sen bar det av till konserten som var på en brygga på vattnet, mysigt. Var Leffe Roffe Karlsson som befann sig vid trummorna, resten var obekanta gubbar. Men, var en bekant låt..

 

"Små lätta moln, se att på din himel, din himel som är blå.. var är du nu min sommar...." osv osv..
Shower var helt okej, publiken var besvikna för en dinga linga lena inte var med.. jag känner inte till låten, men tydligen var det lite pedofilvarning på den enligt roffe :P När dom nu var gubbar som står där och ska sjunga om 15 -åriga tjejer :P


     





Sen ville dom sig på öltältet så stannade var ett tag till då, men var åter påväg mot luleå kring hakv tolv-tiden.

Jag var lagomt less. Vi beskådade två renar, två harar och jag var nära på att köra på en liten rävungen, men jag var braaaa ;)


Sen mötte jag upp krille och vi tog kurirenbilen hem till boden vid två-tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0