5 Augusti - Söndag: Fika i sävastnäs

Jag och Kristoffer vaknade vid tio, vi skulle åka till kuriren så jag kunde göra ut gårdagens bilder. Kring  ett var jag klar och vi gick en sväng på stan, jag fyndade lite smink på make up store.

Ett nagellack, två ögonskuggor, en glittereyeliner och en sminkvästa. snyggt!
Gick till Subway och köpte med oss mackor, mötte Alex och hennes kompis som haft en hård natt och gått till kojs kring halv sex :P



image508



Vi käkade påväg mot boden och for förbi Björkelund, Kristoffer skulle hjälpa sin pappa att sätta upp några markiser som dom köpt.. jag satt och höll koll på alfons (kissen) Klockan fem for vi sedan och häptade pizza på chili chili, vi skulle på kräftmiddag ihampis som mormor skulle bjuda på, kristoffer och josef fick äta pizza då istället. Men jag fick mig en bit jag också, men kräftorna var såååå goda, synd bara att det är lite jobbigt att äta...

Jag rengjorde debbisens öron från skabb sen ;) Var förbi i fredags på dagen och tog första omgången, så hon ska slippa klia i öronen hela tiden...



Sen for jag till Erika i Sävastnäs, hon hade just bakat klart en massa goda kakor, men vi var tvungen att vänta till Sandra Falk och Emma Eriksson anlände! Sandra hade träning så dom skulle komma kring nio...

Jag och Erika kikade lite på pixbox oxh gjorde erika till simpson-figur..


Sen kom dom och fi fikade kaka och drack te, supergott, skvallrade på. Beslutade oss för att fixa en framtida lite fest med våra gäng.. sen även att vi skulle ha filmkväll men slutade ändå med att vi näst-nästa helg skulle ha kräftmiddag och vin och ostkväll (kanske hos erika) Åhh va kul, kan knappt börja mig, så mysigt, filtar skulle med så skulle vi sitta i den inglasade altan med massa tända ljus i mörkret!!!!!!! åhhhh.....

Men först, sesongsavslutning på farmen denna helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0