6 Augusti - Måndag: Alder och kuriren

Dagen började med att jag fått en liten lapp i posten, mitt hår har kommit som jag beställt, roligt, får se nu bara när man ska stoppa i det ;)

For sen till hampis och åt lite lunch och sen skjutsade pappa mig till alder, var där med Lina, Micke, Johan och Mirja, var varmt och gott, var glad att jag tog med mig min solstol, skönare med den än att ligga ner :)

Wilma och Ida Ö var där, Wilma brun som en jag vet inte vad, men ja hon har ju faktiskt varit i turkiet för tre månader sen (!!!??!!!??!!) haha


Därefter var det hem och stoppa in en tvättmaskin innan man tog bussen till luleå.
For på Fotboll i Alvik med Ludde. Blev lite stressigt när jag sen skulle med bussen hem klockan tio i elva, men jag hann :)



image510
Foto: Petra Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0