Han är mitt liv


Har varit ledig nu ett par dagar. Har hunnit ta det lugnt och vila upp mig efter sommaren, typ..
Var till Piteå i onsdags, ärenden och lite shopping med Kristoffer. Han är den underbaraste människan på denna jord. Vi tog det lugnt på kvällen, köpte hem Kina mat och gottade oss allmänt. Blev pizza som lunch den dagen på en resturang i norrfjärden. Lyx.



image586

                 


Vi var på kvällen ut och fotograferade lite. Lite söta bilder på oss, men mest på herrn ; )
Åh jag är lycklig!!!!!


I torsdags var jag hemma och städade hela våran garderob, vel om alla grejer och gjorde lite om struktureringar helt enkelt. Blev så grymt bra! Har aldrig varit med om en sån ordning. Nu ska jag hålla i den.
Är ju en sådan grym slarver så det finns inte, om det är stökigt så gör jag det fort stökigare. Men om det är fint så kan jag faktiskt hålla det rätt fint. Ska därför se till att hälla grym ordning. Tog och städade badrumsgolvet  på fredagen och lite annat, fixade till matlådorna och några skåp i köket. Jag blev helt inspirerad, på att hålla det snyggt. Ska få allt i ordning och sen ska vi hålla det så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0