kalas hos herr Robertsson


Jag började gå mot bussen och såg då att bussen redan stod vid hållplatsen. Började då springa mot den, men.. den började då köra ut. OCH den var inte sju i än! Så jag stannade i undran om han tänkte stanna eller inte intill mig. Busschaffisen tittade på mig och for förbi. Jävlaapgris! Väldigt vänligt av honom. Tittade iaf på honom med onda blicken, ihopp om att han trots allt skulle få lite dåligt samvete.

Skit i han. Har en go mamma som ska skjutsa mig till luleå ist.. dom har ju söndagsöppet :) Då slipper jag dessutom komma dit en timma innan jag börjar. Karate på pontus klockan tolv var det sagt.



Annars var det fest hos robertsson igår, jag tog det lugnt med två vinglas och därefter krogen med linnea (jo det är sant, erika bangade, precis som krille)... Det var kul iaf.. Var där till två ingefär där jag även hann med att bli erbjuden lite annat jobb av ricard.. men denna gång innom filmning.. Jag ska kolla schemat och se vad jag gör.. Inte direkt så att jag har filmat så mycket, men, men, lönen var ju inte så lite dålig så vi får se.. Han ska ringa på måndag..


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0