12 Juli - Torsdag: Explosion

Det här måste var en riktigt helvetes dag.

Började med att när jag åkte med Kristoffer till jobbet så sprängdes nå tryck grejs vid bakdäcket så jag fick ta en taxi från storheden till stan. 176 jävla kronor. Kändes jävligt nödvändigt. Kunde jag ha lagt dom pengarna på att gå in på farmen på lördag istället :(

Sen blev mixa bilder i tidiningen si så där. Lite för mycket färg och ja är väl lite mycket gult det egentligen handla om. Åh inte för det gör mig så mycket egentligen men blev inge kul när rolle påpeka det när vi hade morgonmöte. Kände mig utpekad och det var väl det olustiga. Han kunde ha påpekat det när han såg dom på datorn innan, eller bara till mig efter. Eva var då söt iaf och skyllde på trycket.

Gah blä blä blä, ett sak mindre att tänka på igår iaf. Skönt.
Hmm sen har jag nog lite humörsvängningar så det blir pricken över i:et eller gör kanske denna dag värre än vad den egentligen är.

Kan det inte bara bli fredag/lördag???


Ska iaf fara iväg med Elin igen snart. Prata med en studerand som berättar om hur lite pengar man lever på som student :) Det går nog fort, sen hoppas jag på att vara rastlös ända till klockan tre. Ja snälla låt mig. Orkar inte nå jobb just denna dag :P

image350
Så här kan en "fattig" lärarstudent se ut

Klockan halv tre tog jag skodan och gasade ut mot storforsen. Bilresan tog en timma så fick roa mig med radion och prata med Kristoffer under resan. Väl framma tittade jag och Regine på balettuppvisningen trolltagen. Den bestod av proffsdansare, amatördansare och även en massa barn. Var rätt kul att titta på men den var 1,5 h, vilket var lite mycket för min smak. Sitta på en sten så länge gjorde att man blev så jäkla stel och fick ont i baken : /

    

Blev övertid till halv nio, bra med peningar iaf :)


image351
Foto: Petra Isaksson. Denna bild tycker jag om.

   

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tjoho!
Kan trösta dig med att jag också haft en h-vetes dag. Kram!

2007-07-12 @ 23:11:26
Postat av: Annelie B

Riktigt snygg bild :) Hoppas helgen blir bättre :)

2007-07-13 @ 13:18:37
URL: http://annelie89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0