15 Juli - Söndag: Dragracing i Piteå & 1 år

15 Juli - Söndag:

Söndagen var det bara att stiga upp halv tio och ta bilen till luleå, hade fått order att börja tidigare kvällen innan för att det var dragracing i Piteå. Jag var lagomt pepp när jag kommit hem kring halv fyra från farmen och hela den baletten :P

For först till Antnäs och hämtade upp André, därefter rala vägen till skogen :P


image376

           
Foto: Petra Iskasson


For från jobbet kring sju-tiden. Skyndade mig så fort jag bara kunde så jag skulle hinna vara med Kristoffer en massa innan dagen var slut. Vi firade nämligen 1 år tillsammans. Vi for förbi björkelund och gav kel-affe mat och mys. Sen blev det en sväng på stan. For förbi Kunsum och köpte lite bannanen. Blev banana split när vi kom hem.Låg i sängen och såg filmen "Underbara älskade" som vi lånat av filmbutiken pappa :P

Han är den underbaraste i världen bara. Han är så perfekt så det finns inte. Vi passar ihop som handen i hansken. Vad vore jag utan dig baby?

Trygg, lycklig och glad.


Jag har alltid roligt med dig!!!


Kan knappt börja mig till helgen då vi ska till Sundsvall. Kristoffer har planerat det hela så bra. Börjar med att vi åker kring sju på torsdagkväll. (Vi har kirrat ledighet från jobbet). Då har vi fixat i bilen där bak så vi ska sova där på en rastplats som kristoffer har bestämmt ut. (kring halva vägen mot sundsvall. Därefter fortsätter vi resten av biter på fredags morgonen. Vi har fixat ett kylskåp till bilen så ska havla frulle och så på torsdag :)

Sen kommer helgen består av hotells-vistelser, resturang, shopping, sol och bad och sluta med IKEA!!!
Men främst av varandra ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0