16 Juli - Måndag: Inlines och alderdopp

16 Juli - Måndag:


Jobbade på Kuriren 08,30-17,30. Fick vara i Boden hela dagen.  Vilket uppskattas, jag älskar juh Boden så. Förstår inte folk som vill där i från, inte flytta. Ser inget negativt med staden alls. Man har som allt, familj, vänner och allt.

For först börbi Alder och fotade lite översiktsbilder som vi ska ha till röstningen på webben.


image388



Därefter for jag till Kurirens redaktion i Boden där Pia höll till. Vi for då ut till minnesstenen på millitär-området. De skulle få nå nya jobb och fick träffa dom i gruppen som skulle börja. Pressträff var det helt enkelt.

   



Därefter for vi och träffade ett par som var jättenöjda med vården de fått i hemmet.
Det roliga var att kvinnan hade jag, Erika och Sandra serverat med på Emmas pappas 50 års fest . Hon lagade maten :)


  



På kvällen så for jag till Lina i Hampis. Vi åkte inlines i två timmar : ) For mot..? degerbäcken? Vi stötte på en älg och en jättego häst som ville ha sällskap (sååå söööööt) Vi gav den lite gräs på dit- och hemvägen!

När vi tagit oss tillbaka till hampis drack vi lite vatten och tog bilen till aldersjön. Kände att det var dax för årats första dopp. Var rätt mycket folk där för att vara tio på kvällen. Haha först när vi gick ner med fötterna var jag helt bombsäker på att jag aldrig skulle palla att bada. Var så jävla kallt så jag nästan dog. Förväntade mig varmt vatten så här långt in på sommaren. Hur som helst, vi var modiga flickor och hoppade ner från bryckan i det isande vattnet!
= ADRENALIN!! Så kul det vra. Men... ett dopp räckte :P

Sen körde vi tillbaka till hampis med värmen på högsta blås :) Sen for jag tillbaka hem till stan.

LINA ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN. GAH I LOVE HER!!!!


Kommentarer
Postat av: annelie b

Du körde förbi mig i kuriren-bilen, tänkte vinka men du såg mig inte :P

2007-07-17 @ 10:26:00
URL: http://annelie89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0