19 Juli - Torsdag: Avresa mot Sundsvall

19 Juli - Torsdag:

Hahaha.. idag fick jag äran att hamna i NSD. Då jag var och fotade häktningen i Haparanda igår. Går bakom den misstänkte men ser mer ut som jag är hans sambo tyckte dom på morgonmötet imorse.. haha. är något jag glömt berätta.. :P


image403
Foto: Göran Ström, NSD


Sen var det kul att NSD hade i dagens tidning om de mördade djuren på hägnan. Kul att dom var liiite efter :) DMen dom fick ju bild på några fjädrar iaf ;P höhö.


  NSD VS KURIREN  







Idag fick jag äran att fota Maud Adams, gamla bondbruden.

 



image407
Foto:  Petra Isaksson




När det jobbhet var avklarat så gjorde jag mig klar för avslut. Kristoffer skulle komma och hämta upp mig så vi skulle börja våran avresa till Sundsvall. Innan han kom sprang jag förbi ur och penn och köpte mig en ny klocka, fick mig den sista som fanns kvar så jag var glad :)

Vi åkte lite mer än hälften av vägen till Sundsvall. Stannade på en rastplats och sov i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0