20 Juli - Fredag: Hej Sundsvall-city

Fredag:

Vi vaknade upp i den kvava luften som bilen var fylld med. Solen låg på och det var bara att öppna dörrarna och ligga och dra sig till fåglarnas kvitter. När vi kände oss klara med den biten klädde vi på oss och gick ut och åt frukost i solen. Vi hade packat ner mat som vi förvarat i vårat lilla kylskåp.
En fågel passaed på att lämna en liten lort efter såg på mitt lår, konstig grön grej som jag kletade ut på benet med handel. FYYYYY BUBBLAN. Vi väntar till nästa gång då det är Krilles tur, oj vad JAG ska skratta åt HONOM!! :P TVI!



Vi fortsatte resan mot sundsvall. Åkte över byar gröna som aldrig förr. Över högakunsen bron och in till sundsvall.
Betalade parkeringen och tog och till vårat hotell. Det var lite klurigt att hitta för sundsvalls gator var trånga och smala. Det var enkelriktat och hela köret. Men vi tog oss dit.





Käkade mat  på korvgubben.

  image417


Möttes av ett rum som det ja rymdes ett dubbelsäng och ett badrum, dom slösade inte med utrymmen där inte. Men var fint och mysigt när vi stökat ner och gjort oss lite mer hemma ;) höhö


        


Blev att kila på stan sen. Köpte mig en del saker på rea. Två tröjpr på JC, ljusrosa och ljusgrön. En bikini på Gina för halva priset. Mot kvällen for vi till Birsta och gick på köpcentret där, fyndade mig tre snygga halvband (mina bästa köp) Tag tre betala för två. Det gillades! Vi åt middag där, kristoffer gottade sig på fläskfilen och jag tuggade i mig kinamat (mums) men min mat var lite ljummen, ett liten minus.


 



Sen sprang vi igeom ikea och kollade läget (Kristoffer ville inte egentligen för det skulle vi göra imorogn) :P

image419

En promenad genom stan.

 

Sen hem och duscha, se på tv och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0