24 Juli - Tisdag: Kuriren Testar Amerikansk fotboll

Tisdag:

Var och lunchade med Lina, Linnea och Tommy på opalen idag. Jag och Lina tog sallad, fan va mätt man blec, typ kycklingsallad som man själv fick plocka ihop, plus bröd och melon etc. Gick på stan sen en sväng jag och Lina.. Apoteket, interflora och hälsa på Linnea och hennes plånbok :) Sen blev det att cykla hem.

Idag fick jag och Niklas äran att fara på amerikans fotbollsträning. Eller ja kanske jag som fick äran. Niklas fick dra med förnedringen att jag skulle dokumentera det hela, pressen var stor för han :P
Var där i en och en halv timma ungefär. Niklas gick det bra för, han var inte helt hopplös enligt tränaren :)
Jag var då imponerad, jag hade nog dött, verkade tufft konditionsmässigt.



         
Foto: Petra Isaksson


image447

Denna bild var jag tvungen att ta med under dödshot av Niklas (han ser så bra och matcho ut) :P hahahahaha neee... ;P tss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0