27 Juli - Fredga: PDOL har tagit fart


image479



Idag började jag att jobba på Synoptik mellan klockan 9-13. Cyklade därefter till mormor och åt spagetti och köttfärssås till lunch (lika gott som alltid lagar hon). Blev sedan att cykla hem till lägenheten. Tog mig ett bad och satt på balkongen med Mogge och mös ett tag. Snart kommer våran nya tjej, katttjej. Hoppas Morgan kommer att älska henne :) Vi funderar vad hon ska få sig för namn.

Engla, Minna, Naima, Stella och Molly är några av namnen vi funderar på. Kom gärna med förslag eller åsikter : )



image476






Tog bussen till Kuriren klockan fyra. Skulle inte bli något PDOL för min del, Linus och Shaon (?) är där med Klas och PUSS gänget. Jag får sitta här, och göra absolut ingenting alls. I love. Har varit på en promenad till Hermelinsparken och fotograferat lite vackra blommor. Kul att pröva macro-objektivet som sagt var.


Här är lite av vad jag har åstakommit:



            

            






 Även Nicole kör med blommor :)

image478

SNYGG och SNYGGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0