29 Juli - Söndag: Veteranbilar

Steg upp klockan tio idag. Fick lämna min prins i sängen för att fara och jobba på Kuriren.
Tog bilen och begav mig till Luleå.

Satte mig här och skrev lite blogg innan jobben ska sätta igång. Blev lite omstruktureringar.

Skulle vara att jag och alex skulle på veteranbilsutställning och därefter skulle jag på fotboll.
MEN, har varit en våldtäckt i Piteå i natt så istället ska vi göra så att vi far förbi hägnan och tar några snabba bilder på bilarna med nån bildtext till bara.
Sen far vi till Piteå och fotar avspärningen som finns där (klockan tre) Alex hund Ufo får följa med och åka bil. Mysigt.

Blir nog en trevlig dag :)

Ikväll blir det att göra slingor och klippa Kristoffer, om det blir som vi tänkt! :)



     
Foto: Petra Isaksson


Ufo fäljde med oss till Piteå, det var värt att dokumentera! Söt-nöt!!!


        



image488
Foto: Petra Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0