3 Juli - Tisdag: Ryssvärme!!

3 Juli - Tisdag:


Jobbade på synoptik idag. Vädret kan vi minst sagt kalla ryssvärme. Varit grymt varmt i butiket och när jag cykla och åt lunch hos mormor (fiskgratäng) så höll ja på att dö, trots att jag bara var kanske en minut i solen, det var lite olidigt. Man kände sig helt trött i kroppen i alla fall.

Har varit ganska lungt på jobbet hur som helst. Vilket känns bra, sitter ju nu här på Kuriren där jag ska spendera kvällen :) Inlede med att fara på min första olycka. En krock vid K-Rauta, bil och motorcykel. Var inte så alvarligt. Motorcyklisten klarade sig med att bli omplåstrad och åka ambulans, mer ser lite otäckt ut.


image301
På väg in i ambulansen. Foto: Petra Isaksson



Annars har jag ingenting på schemat, samma som i går (jag älskar, älskar, älskar det) Så skönt att bara sitta vid datorn, och bara vara. Bra betalt också ;) Släng er i väggen synoptik :) Längtar till mig lön kommer. Må den vara saftig, vill inte jobba dubbla pass och slita ut mig (hum) ja utan att få något i gengäld :) Har iaf köpt fonder och blivit några hundralappar rikare på någon dag, och en hundralappar mindre rikare idag då fonderna sjunkigt, aja det är ju bättre att sparpengarna rötr sig än att de står stille, jag tycker det är kul med sånt iaf :)

Hade velat ha hit Erika eller Emilia, Emilia skulle dock bort, hon ville komma hit och sminka så jag kunde fota. Hon skulle bort med sin kille, jag vill ha hit erika och leka. Men just nu lutar det åt att dom båda. Jag ska ragga upp någon, men hade varit lättare om det var i boden jag var.. eller om alla mina vänner var i luleå ;) Meeen yes, nu kirrade jag snygg-Emma :)



image302
Amanda och Emma är sockersöta ;-*


Jaja hur stor chans är detta, när emma kom hit så var hörde vi på polisradion att det var en polis som blivit skjuten i älvsbyn. Sååå, var tvungen att åka dit med kattarina. Emma fick fara till sin syster och vara där då istället. Tog inte direkt så lång tid att vara där borta men var ju bilresan till och från älvsbyn som tog sin tid.. Jag kände mig tasky. Men men vi ska göra om det en kväll nästa vecka mest troligt. Det blir nog bra det. Ska bli snygga bilder iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0