7 Juli - Lördag: It takes two to tango



Vaknade
klockan tio idag. Men sov en kvart till innan det var dags att fara till jobbet. Började klockan elva på Kuriren. Blev lite tajt med tid när jag dessutom verkligen skulle parkera på Kurirens gratisparkering för Kuriren-bilarna. Var nån som parkerade sin saab så nära att jag fick bara om typ 10 ggr. Skulle vara så att dörren var kant i kant med betongväggen så jag skulle få kliva ut genom passagerar dörren så den i bilen bredvid skulle kunna öppna sin dörr när den bestämde sig för att fara. Hahaha.

Klockan ett var det ett jobb på kulturhuset iaf. En konstutställning. Var ett performence uppträdande av tre tjejer. Dom gjorde de konstigste grejerna. De rakade av sig håret och luktade på frukt, bjöd på sallads blad och högg ved :P

      

Direkt efter det ringde jag Martin så han kom förbi och hämta mig för vi skulle på tango i Piteå, klockan två ;P Efeter många om och men var vi där (gick väldigt fort till och med) Sen satt Martin och intervjuade dom två dansarna i typ 30 minuter, på spanska. Jag satt där bredvid och försökte hänga med lite i vad som sas, gick ganska bra men fick gå mycket på kropsspråk och miner. Ord kunde man lista sig till :P


image318


Imorgon kommer det bli att fota Kanot- SM, lagont kul. Ska börja en timma tidigare ich sluta en timma tidigare, så det är ju bra iaf :) 13,00-22,00.


Klockan sju kom Kristoffer hit, jag jobbade till klockan åtta så fick mig lite trevligt sällskap. Vi var helt ensamma på hela kuriren. Tog och fotade lite bilder på honom i studion, han var söt och det blev fina bilder. Har lagt upp några av dem som vi tog här nedanför.

När vi var klara med dittan och dattan var klockan nio, vi åkte volvo V70 hem och tog ett varv på stan. Käkade lite sen middag på Rönkan, så gott så att jag dör. Men ska ge mig med snabbmat nu, tre dagar denna vecka säger sig självt. Ska laga lite mer husmanskost när jag slutar jobba dubbelt. Har inte varit att man direkt ids laga middag när man bara hinner vara hemma en timma per dag :P In med grönsakerna och ut med det friterade. Har inget emot onyttig mat, men ibland kan det bli för mycket av det goda, minst sagt :D


image338
Petra Isaksson
Foto: Kristoffer Älvstrand




image323
Kristoffer Älvstrand
Foto: Petra Isaksson



            

            
Ett litet urval ur våran lilla photo-kväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0