9 Juli - Måndag: Jobb, foto och köttfärssås

Synoptik 09,00-17,00 i dag. Sen ikväll ska jag vara med Emma fota henne litegran, kuuuul. Hoppas det kommer många ideér ;)

Spagetti och köttfärssås till lunch hos mormor! mumma!
Hade velat fara och träna också, men kanske jag och Emma han ta en prommis eller nå.
Middagen blev stuvade mackaroner, mormorssås och hemmagjorde köttbullar (inte alls så yeah enligt min egen del men krille tyckte det var gott) Kanske ska ta ett riktigt recept nästa gång, men de vra nog bara lite osalta :P

Fotade sen emma kring sju-åtta. Och sminka lite. Hon fick Erika-sminkningen ;P


Skogsstjärna

Sen redigera lite och gå och sova, men jag och krills fastnade framför CSI så blev lite sent :P




Här var lite av vad vi hann åskakomma :)

image340
Emma är söt som en liten skogsmulle i skogen ;)

image341
Emma Wikberg 9 Juli 2007! Foto: Petra Isaksson



P.S!!!!!!!!!!!!
För övrigt så hände världens coolaste sak igår. På kvällen satt krille på pixbox.se och kollade runt då han plötsligt sa "Petra, är du VIP medlem på pixbox???!??" Jag som inte var det tänke neee, vadå står det det?? :) Vilket det gjorde. Så vi kollade runt lite och sen på en tävligt som dom hade haft "studentbilden" Och när vi kollade där kunde vi läsa:

Vinnarna i studenttävlingen

Grattis till Priceless som vann och till lillejonas, eifos, lindbladh, ULu, d-aniel, krissefoto, Nico89, JohanL och looysan som alla vann tröstpriser i studenttävlingen!

image343

hohoh!
Chill, hade taggat den som student vissa av vilderna så man kunde söka på dem om man skrev just det ordet. Sen så vann jag, blev så himla glad. Är nog nääästan det enda jag vunnit. Två års medlemskap värde 600 kronor. Hade velat ha en kamera elk nå som moa vann när hon värvade folk.. men men :P

Detta kan jag leva på hela veckan, blev jätteglad :) nåå...

Kommentarer
Postat av: hanna

det var som fan! GRATTIS :D

2007-07-11 @ 20:05:26
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0