1 Juni - Fredag: Synoptik, Kuriren och Bal

1 Juni - Fredag -  Synoptik, Kuriren och Bal


Så, snart är det slutjobbat på synoptik, tråkigt, åsa kommer man sakna, våra morgon prommisar och allt snack :) Vi var på samma nivå ;)



Har iaf beställt lite demolinser och sen 1-dags linser med färg, blir ju bra. Fast blir med lite styrka, jan-erik var ju tvungen att hitta ett litet synfel, visst var det så?! :P blä

Sitter på kuriren nu, har gått bra ikväll, båtvisit, pejling, trav och fotboll. Känns bra när man får en sån perfekt bild, en kul en med just den rätta personen! :) Ska fota kungen på söndag, synoptik två timmar imorogn, belev idag trots att vi egentligen inte hade tänkt det ;) Fan vad jag jobbar och har mig :P Kommer dö efter denna sommar. Men maggan ska jobba på kuriren, bättre kan det inte bli ;)

Ska hem till min älskling nu, saknar han :)



Bal imorgon, så synoptik 10-12, hem till lina och fixa hennes frilla :) Sen se balfolket :) Upp klockan 7 på söndag, gilla övertid här, typ 250 kr timmen eller så är det så mycket extra i timmen :P haha... okej, är nog det första.. men drömma kan man ;)



nu pyser jag!



puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0