11 Juni - Måndag: Helgens bravader

11 Juni - Måndag - Kuriren jobb:

Jobbar på kuriren idag, har det lugnt, ska iväg och ta bild på nån hyresrätt där folk på bottenvåningen gör uteplatser, sen till boden och fota nån kvinna :)



Puss och hej så länge!



10 Juni - Söndag - Inlines och cirkus
:


Vaknade kring halv tov, hade i tankarna att ligga kvar och dra mig med söt men upp snabbt när jag fick panik och kom på att anders ville att jag skulle göra ut fotbollsbilderna kring tolv :) Så kirrade det och skickade iväg dem, se fick jag göra varma-mackor till mig och min karl ;P Gott att sitta på balkongen och äta i varm-solen. Vi satt där och lapa sol ett tag innan vi tog på oss våra inlines och for en sväng. Skulle kolla på cirkus djuren men dom kommer väl troligen idag :P

        

Fotade lite och sen for vi hem, höll på dööö av törst. Vi tog istället och böt dom mot bilen och for och köpte mjukglass och satt på stan och gotta oss.


image59



Sen for vi till björkelund där det skulle bli middag :) Men medan vi väntade gick vi ut med Sunnie och skulle ta lite kort med nya objektivet :) haha vi fotade fiskmåsar som blev tokiga på oss när vi gick nära vattnet med sunnie när de hade sina ungar där, kom och skulle skrämma bort oss, haha men var bara jag som var rädd och sprang runt, haha fan va jag hatar flygande fåglar :P Fick springa till krille, haha dom ville nog bajsa på oss mest :D Men krille fotade på, var bara nån meter ifrån oss :)



Sen in i skogen men tusan var mygg det var, sunnie hoppade ner i en brun-äckel-vatten håla unger en bro. Hon blev smutsig och jävlig, men men älskar hon vatten så gör hon :P Sen på vägen tillbaka började hon busa med en lite annan hund, och då blev hin helt galen, hon studsade runt som en kängru och fånade sig, men kul verkade dom ha :D

Middagen bestod av grillat kött, grillad ost och potatisgratäng, mumsigt :)

Sen beställa sjukt mycket från josefssons, billigt! Film från shell och sova!



9 Juni - Lördag - Western Farm
:


Jobbade på Kurren 9-18. Var med Annelie på svartsödagen, stickning på stan och sen blev det även lite fotboll, luleå FF-antnäs.

Tog bussen hem och sen var det att göra sig klar för farmen :) Linnea, marcus och Jonas kom förbi. Vi for till kvarnängen och spelade kubb, ett dåligt kubb för den delen, jag och linnea looosade med betoning på totalt, fullständigt :P Sen tillbaka till lägenheten och dricka lite.


image55


Sen skjutsade krille in oss till farmen. Jag köpte en entrebiljett av micke för en hunka. Så blev ju lite billigare :P Sen sjöngs det dansades och trängdes. Var inte snäll mot min mammas skor iaf, jag hoppas hon inte var rädd om dem, annars får det väl bli skomakan, dålig petra! :)


         


Blev där till två iaf, sen hem och sova.



8 Juni - Fredag - Studentdagar:


Studenten för alla söta barn, Lina, Anna, Linnea, Johanna, Mirja, Emma, Amanda, Xandra osv osv osv. Jag jobbade på synoptik tikk tolv, Erika och Linnea kom förbi och vi köpte lite blommor och traskade till björknäs för att ge de lyckliga studenterna lite blommor :)

image47
Emmas underbara bild!! Gah så vackert.


Jag och erika med våra kameror ;) Vi traskade sen tillbaka till stan när folket börjat bege sig till sina respektive vagnar. (aj stackars fötter som fick stå ut med klackar) Vi Stod längst stadens gator och beskådade alla. Vi fick en liten öldusch, men what a heck, vi hade läst våra tjejtidningar väl, lite öl i håret är ju rena skönhetskuren va ;P Fan.



   
Erika och Emma hade fina bilder...



Jag och Erika tog sedan och körde till familjen Hällströms håla i hampis. Där bjöds det på god mat och fika. Hela tjocka släkten var ju där, ja.. och lika så jag, som valigt, som allid, sen barnsben ;)

Lina, Erika, Lovisa, Åsa, Robert, Lena, Carin, Gun, Vidar, Annika, Axel, Ingela, Anita, Wilma, Micke, Kristoffer!

Sen var det lite lugna puckar, studenten somnade och vi var ute en sväng.

     

Kring halv sex tog vi lastbilen och for hem, jag, krille och erika :) Vi filmade mogge med strumpan :P höhö och såg på tv och käkade pizza ;) Sen for vi till stan och kollade hur livat det var, lina var livad ;) Erika följde med till boddan men jag som skulle upp sju dagen därpå tog det lugnt, jag och krille, danna och jimmy for istället runt på stan. Vi fotade lite poliser och slagsmål :)


        



image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0