14 Juni - Torsdag: Press-missar och annan gojja

14 Juni - Torsdag - Pressmissar och annan gojja:


Dessa dagar består av dagsjobb. Jobbar 8,30-17,30 på Kuriren nu ett tag frammåt nu, till midsommar rättare sagt. Igår fick jag fara ut och fota presskonferenser mest hela dagen kändes det som. Var mekanikdagarna så fick mig en bild på en herre där ifrån också. Comfort hotel och handels konferens.

Denna dag då? Ja började med att vi hade en nyhetschef som vara lite putt över att redigerarna satt in fel bilder till fel texter. Bodenjobben jag gjort om hästar var istället Andreas hästjobb han var och gjorde i rutvik igår :P Hm, synd att dom inte blev publicerade men kanske kommer nån lite bild imorogn som rättar upp dagens misstag. Tosser måste vara munter :p



Ska strax gå iväg med Elsa till den Gula pevaljongen(?) på storgatan. Där är det någon slags av skattjakt som vi ska ta oss an. Övriga dagen har jag bara fått ett annat jobb som är sommartoppen, skulle vara lite pix :)


     



image60
Mogge och Aischa(?) håller i sommartoppen 2007



   

Ser fram emot midsommar. Då man får lite välförkänt ledighet. Torsdagkväll kanske man ska säga istället. Jobbar nu 11 dagar irad. Vi får se vad jag och Kristoffer bestämmer oss för att göra på midsommar. Om det blir att hitta på något med vännerna eller om vi tackar ja till inbjudan vi fått av hans föräldrar att komma ut till sikfors och äta godmat, sova i husvagnen osv.









En (min) historia om skor! (!!?!!


  • Jag köpte mig ett par tofflor igår på Team sportia. Jag tror vi kommer spendera mycket tid tillsammans i sommar. Dem var älskliga.
  • Den förstapunkten (ovan) fick mig att lägga tankarna att göra upp några extrasulor. Förstår inte om det är skorna eller mina fötter det är fel på. Ett problem efter det andra. Nu har det kommit till att mina hålfötter är höga som broar, vilket leder till.. hmm som min mamma uttryckte det: jag springer förmodligen som pheebee(?) i vänner :D haha inläggssulor här kommer jag!! Kanske det inte syns, men det känns, och det kan ju inte finnas några positiva fördelar med att känna att man sluttar innåt :)
  • Varför börja tänka på detta och lägga tid på något så ovesentligt. iaf för någon annan att läsa. Men mina fötter blir nog glada åt min avsatta tid, då blir jag nog glad jag med :)





Jag kanske bara måste sluta leta skor helt enkelt, börjat blir lite skotokig känner jag. Men det finns nog inga perfekt skor för mig. Vi måste ha öppna armar för skoskav och ömmande fötter.

helvete :)



   


Tur att han har de sötase pojkvännen i världen då i alla fall. Så man har något gott att trösta sig med :) Kan verkligen skratta mig lycklig att han har hittat prinsen av alla prinsar, eller kanske han hittade mig? : ) Vi hittade nog varandra hur som helst.

image71

Han är drömmarnas drömmar. Vem kan ogilla en kille som..
  • Diskar, städar, plockar och donar. Hela tiden, all the time. (meeeer än mig, med betoning på meeer. Ops.)
  • Älskar indredning, köpa saker, fotografera, kameror och fixa med bilder/PIXBOX.
  • Helst av allt ser: desperate housewifes, greys anatomi, girls on the playboy mansion, CSI och prodject runway and so on.
  • Följer med sin tjej när hon vill gå ut och jogga (titta på och fota under tiden men i alla fall) :)
  • Är med på att promma och inlines i det fina sommarvädret.

JAG ÄLSKAR DIG.


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0