17 Juni - Söndag: Flygning, trav och fotboll!

17 Juni - Söndag - Fotboll i Boden:


Fick far mig till Luleå en halvtimma tidigare än vad som egentligen var menat, extra pengar ja tack :) Blv ännu ett snabbt jobb med Madelene om fiket på udden, har fortfarande inte kommit fram till vad det egentligen heter :)

Sen fotboll i boden, BBk mot några vit-blåa :) Helt okej i underhållande-skalan. Kanelbullan höjde det kan jag ju säga.


   

Nu sitter jag och redigerar lite extra. Väntar på att klockan ska bli elva så man får fara hem och sova, är sååå sliten. Har ont i huvudet och är trötter :(

och upp och jobba igen imorogn klcokan halv sju.... skjut mig. can't wait for midsommar!!!!!! halleluja! 


16 Juni - Lördag - V75:


Gjorde ett snabbt jobb med Madelene på webben. Dom hade en jubileums träff en klass som gått på flickskolan i Luleå. 50 år senare.




Sen var det tarv, trav, trav. I tre hela timmar :p Tur att hästarna var söta att titta på. En som hade tungan utanför munnen och så (GULLIGT) Erikas mamma, sandras syster och anna var ju där :) Sen tillbaka till redanktionen och göra ut bilderna.


image106   


Fick även fota när kuriren gick ut med ett pressmeddelande att vi ska gå ihop med NSD. Inte allt för många glada miner här inte.

Sen tog jag mig hem. For till Anna och Erika där dom var och såg film. Erikas favvo dansfilm :) Följde sedan med Erika och hämta upp hennes mamma på western farm. Hahaha och vem var inte där om inte åsne-åsa´n min :D hihi. Kul att se min arbetskompanjon, är fortfarande ännu en vecka kvar tills vi ses igen i shoppen :)






15 Juni - Fredag - Pingviner, Flygning och rytmer :


Började jobba klockan halv nio. Jag fick fara till teknikenshus och fota på en utställning som en fotograf skulle ha. Han hade helt underbara bilder, pingviner! Bilderna var otroligt vackra verkligen. Fick med en av dem på porträttet jag tog av han.


image72



Klockan 10.30 bar det iväg till nästa uppdag, jag skulle på åka ett litet plan på F21. Var så himla härligt. Elsa hade skrämt upp mig med sina historier om när hon var upp, och tomkräktes ett antal gånger för hon mådde så dåligt. Men, när jag väl kom upp så fick jag uppleva det och var inte ens nära att må illa :)


   
   

                   

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    

  

Fortsatte sen på teknikens hus. Streetjam uppträdande av barn. Musik av skräp helt enkelt. "rytmen finns i luften".

  


Men nog blir man då gladast när man kommer hem och får tillbringa tid med kristoffer. Vi fettade pizza och såg film.



 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0