18 Juni - Måndag: Uppe med tuppen och Kurre-Kurir?!

18 Juni - Uppe med tuppen och Kurre-Kurir?!



Idag var det upp och hoppa klockan sex. Trodde först Kristoffer skämta när klockan ringde. Meeen, insåg snart att det var en Riktig mardröm. Var trött men jobbas skulle det. Har fått vara på två jobb idag, lagomt lite, skönt :) Första var cirkusskola för barn. Det andra var komfirmander på F21.


image108 

     



Slutar halv sex idag.. Sen ska jag och min kära fara och träna. Idag startar hans kort "pröva på vecka för vänner". Den här gången Robertssons! Får se om vi väljer stan eller nordpolen. Vet att Kristoffer har en liten för kärlek till badhuset :)


Måste komma igång med träningen nu. Har lite av sackat ihop. Som det lätt blir när man jobbar var eviga dag (och där ibland kväll). Sen blir det mycket snabbmat när man inte har direkta lunchtider på Kurren. Men idag var det nog den godaste chilicorncarne jag ätit i hela mitt liv. Plus i kanten för det petra!

Hm tror jag ska ta kontakt med min träningskompanjon och se till att vi gör oss ett riktigt träningschema för sommaren :) Krille förjat ju bli på G ocks. (åhhhhh ja va kul) :)


Nu blir det vänta en stund, sen på stan en sväng och till busstationen och byta busskort.


Take care!


/Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0