20 juni - Onsdag: 4:e gången i rad!


20 Juni - Onsdag - Kuriren:


image113
Dagens framsida på Kuriren. Föräldrar som är oroliga över att sina barn ska fara själv till skolan.

       

Fan va chill, ska fortsätta denna trenden i sommar tror jag. Så kul att få förstasidan. Det är ju typ den enda bilden som folk lägger märke till. Och ser vem som fotat (vissa iaf, typ mormor som är lite halvblind när det gäller sånna saker, ouppmärksam?)

Annars idag då, ja varit och fotat med Elin en friskvårdsstipendium utdelning. Ska snart åka iväg och fota sommarradio med ingela, och senare idag ska vi även på en presskonferans :P

Ikväll ska jag nog få med min min prins och träna. Om vi hinner. Ska nog klippa honom och så får han färga mitt hår, vill inte att det ska vara nyfärgat till boden alive, det är aldrig snyggt :P På mitt huvud iaf :P

Dagens jobb blev så här:


         

En kul grej dök även upp nyss. En ringde från tidningen Land och villa köpa en av mina bilder som jag tagit på dem som komfrimerade sig på F21. Hoppas dom tar mer än en. Då blir det lite mer klirr i kassan! :) Me like! 

              

image129

19 Juni - Tisdag - 4:e gången i rad:


image114
Kurirens farmsida tisdag. Barn på cirkusskola!


Yees, etta-bilden tredje dagen i rad :) kuuul! Men men mindre nöjd med bilden på insidan. Kan nsd fotograf bara sluta titta in i min kamera och bry sig om sitt eget. Aja, inte jag på bilden så gör inte mig så mycket, förutom att det ser stört dumt ut. Men, men jag la bildvalen på Martin så :)

Idag blir det jobb för fulla muggar först fota en konstnär som ska bygga en mur i stan :p Sen träffa föräldrar som vill ha ett bullerplank och sen ännu ett konstjobb + ett jobb i alé med ingela. Får se om det blir step in och fota svettiga hockeyspelare eller om eija hinner tillbaka och tar det :) Kommer jag nog inte att hinna! Fått så himla mycket idag..

Haha seriöst.. så många som är ute på jobb att martin måste ta taxi till vårat jobb klockan tio.. Jag hade turen att få en annonsbil :)

       

(Martin, från argentina som sommarjobbat förra sommaren med mig och så nu även i år, han är tillsammans med en nyhetsuppläsare med lite utlänskt namn på TV4!!!!! Så coolt, vet ej vem det är men jag och Kristoffer har våra aningar, isf är det sjukt coolt!!)

När man kommit hem från jobbet (trevligt att ha sara med på bussen, som har börjat jobba på jeans terminalen)
Gjorde mat till mig och gubben :P Stuvademakaroner och bacon. Sen kom Sara förbi och hämtade mig och vi körde med beige-limosinen till sävastön. Moa skulle ha besök av Johanna Holma som skulle visa Mary Key´s produkter. Hade inte planerat att köpa något men bleb lite frälst. Ska tänka på saken ett tag till. Hade inte förväntat oss så mycket jag och Sara, men när vi kom dit var det ju hur många som helst där.. Erika, Moa, Lisa och Johanna. Johanna hade versta visningen då vi fick pröva alla produkter, smink, krämer och rengöringsmedel :) Sen blev vi bjudna på godfika, blev lite mätt :)

Sen hem och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0