21 Juni - Torsdag: Sista dagen för veckan

21 Juni - Torsdag -  Sista dagen för veckan


Idag
är det som tur är min sista dag på jobbet, efter 11 dagars konstant slit (?) är det äntligen dags för lite välförtjänt vila, i tre hela dagar. Midsommar i Sikfors!

Dagen har förövrigt varit lugn.. Jag var med Martin på en pressträff. Några socialdomokrater hade blivit utslängda från strand galleria, vilket dom inte får bli, för dom har rätt att stå där. Ja var ju kul att jag visste om personen dom pratade om, Göran Millbert hade dom pratat från polisen som sagt att dom får vara där. Kussens man :) Då blev det lite intressantare!


Annars varit och letat vilsna ankor med Madde, haha tur att vi letade i andra sidan stan också. Men! Vi lärde oss ännu lite mer on luleå stad :D Sen var jag och ingela och letade efter en villig körskola, men ingen ville vara med på bild, sunkigt.

   



Tror minsan att min älskade lina har tagit sig hem från bulgarien nu med sin klass, var så länge sen jag såg henne nu så jag blir galen. Var ju till och med sorgligt att lukta på texet-salvan jag lånade av Krilles mamma. Det är bara LINA som kan lukta så! ;-* Eller salvan som kan lukta som min lilla sötnos :) Miss her...


image137
Jag dööööör, finns det nå sötare på denna jord?? Hon är som en blomma.


Kristoffer kommer hit till jobbet och hämtar upp mig krign halv sex. Blir kul, kanske vi far och äter något. Ska ringa han snart så jag är säker på att jag får med mig allt ´jag ska ha. Kanske vore smart att ha packat allt igår men ja man skulle klippa Kristoffer och träna så blev som inte så mycket tid över för det :p Slängde som snabbat ihop en liten hög så han får och göra efter jobbet han ;) Meeen, han har ju fått hjälp av Tobbe N på jobbet så det ska han klara av :)

Sen far vi iaf iväg till piteå mest troligt och tankar och åker därefter iväg mot sikfors. Ikväll bler det nog lugnt, kanske promma med hundarna, kanske får med Tobbe och Lena på lite spel och så :)


Lina!!!, Erika och Kristoffer i mitt hjärta! + Mamma såklart. Utan henne vore jag inget.

    

  





Torsdagkväll kom Kristoffer och hämtade upp mig från jobbet. Fick vara här lite extra, till klockan sex för att vara exakt. Men jag hade att roa mig med undertiden. Satt och kolla vilka kändisar jag och mina kompisar var lika ;)

www.myheritage.com

Petra: Jena Malone 73%
 
Alyssa Milano 73%
Robin Wright Penn 72%
Angelina Jolie 71%
Amanda bynes 70% osv...


Erika Boström:
Adriana Karambeu 90%
  


Moa Nygren:
Jessica Simpson 86%
 

Lina Hällström:
Jordana Brewster 83%
 


Sara Müller:
Charlize Theron 80%
 


Haha så mycket kan man roa sig med på så kort stund ;) Gick på stan en sväng också, hade inte allt för mycket att göra ;P Sen tog vi bilen och körde mot piteå. Första stoppet blev norrfjärden. Köpte typ 2 kg godis, haha. Tankade full tank också för bensinen var billig (9,69kr/l) Sen fortsatte vi mot sikfors. Var där kring sjutiden och fick middag, parisare :)

Vi gick på promenad där vid älven och tog det mest lugnt. Vi skulle ju sova i kristoffers föräldrars husvagn och fick till och med sova i "dubbelsängen" tur att dom har en tråååkigt stor husvagn ;)



image159

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0