23 Juni - Lördag: Midsommarhelgen

23 Juni - Lördag - Midsommardagen:

Sola, se på lådbilsrace och vänta på hamburgare. Krilles päron skulle bjuda oss på lunch. Men dom var kanske så söliga, tog mer än en timma till vi fick maten, då hade dom glömt att göra tobbes stora hamburgertallrik så han fick maten senare. Sen när jag skulle börja äta hamburgaren så upptäcker jag att det inte fanns någon hamburgare mellan brödet. haha hur sämt kan man bli???? :P



          

   




Nåja sen började vi packa ihop och behav oss hemmåt till boden. Väl hemma for vi till björkelund och matade katterna, sen ut och åka inlines!! :) Var regält med folk på MS bränna. Träffade kattarina tamm från synoptik som var påväg dit med sonen och mannen :)


     


Sen hem och basta innan man gick till kojs i björkelund



22 Juni - Fredag - Midsommarafton
:

Vi vaknade kring tio tiden cirka. Var fint väder och upptäckte att Kristoffer hade glömt att packa ner en del av de saker jag sagt :P haha så for in till stan och skulle hitta nå shorts iaf. Meeen, var som sagr typ ständt på alla affärer så var ju svårt att hitta det. Men Åhlens hade rea (och öppet) så fyndade mig en gul långärmad tröja och en ljus orange t-shirt :) Sen for vi förbi dollarstore och handlade upp 410 kronor ;) Var nååågot bättre butik än i luleå :)

Köpte en mjukglass och for till sikfors och åt lunch. Såg midsommarfiarandet på första parket på en filt vid husvagnarna (tobbe och lenas och deras vänner thomas och lena.)



   
   



Sen gick vi och bastade innan kvällen. Haha fick basta med massa nakna gubbar :P Men men blev lite mindre folk mot slutet och vi kunde sluta trängas :P Sen duscha och fixa iordning sig för kvällen. De blev grillat till middag: oxfile, potatisgratäng, räkor och två såser, asgott!


image174

      


Sen blev det lite drickande, vindrickande för min egen del. Lite volleyboll försökte jag och Krille fixa men vi sög rätt hårt. haha sunnie lekte med thomas och lenas prydnads gruda och volleybollen. Erika banga att komma förbi. Blev sen ett varv runt campingen och sedan pubben. Krilles pappa bjöd på cider, asgod och iskall. Träffade mammas arbetskompis där. Jonas sjöng. Jag fick dansa hyperdans med jonas, haha. Många bodensare var där. Där utav några som var stökigare än andra.


     
         

I säng vid två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0