24 Juni - Söndag: Gummibåts safari

24 Juni - Söndag:

Vi gick upp och la oss i solen och njöd av det underbara vädret, men först for vi en sväng till kvantum och köpte frukost, baugette och skinka :) Krille tvättade bilen medan jag låg och glassa. Därefter fick krille en fix-idé att vi skulel åka gummibåt. Och ja han letade rätt på årorna ett bra tag men sedan var vi på väg, traskandes ner till träsket. haha. Och gick ju galant, vi tog oss ner i båten, krille paddlade som en prins. Vi låg på vattnet och solade i 1,5 timma. Superhärligt och skitkul :D Det ska vi göra om, hihi :)


image213


Sen for vi och skjutsade lina till johanna och for sen hem till mamma och pappa i hampis, blev bjudna på oxfile, pommes, sås och sen rabarberkaka haha vi åt upp hela ;) Sen fickade jag lite i rabatten och  dog för tilde var så söt och charmig när hon hade lagt sig mitt i liljekonvaljerabatten :D

Mätta och belåtna for vi till step in och tränade i en halvtimma. Kristoffer hade ju sin sista dag där :)

For sen till lina på kvällen och såg film och mös hon, jag och lovisa. Vi såg filmen " Marie Antionette" (?) Den var bra..... :)


Hem och sova!


           

Kommentarer
Postat av: D.S

Oj hur vågar du ta med kameran i den båten! :D

2008-02-10 @ 21:28:58
URL: http://min.mac.se/daniel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0