26 Juni - Tisdag: Synoptik debut (igen)

26 Juni - TISDAG Synoptik debut (igen)

Vaknade klockan sex när Kristoffers väckarklocka satte igång, men idag hade jag turen att få sova lite extra länge. Klockan åtta stälde jag klockan på för att gå och göra mig i ordning till jobbet, som idag var Synoptik i Boden.
Jobbar 9,00-17,00, När jag slutat ska jag och Kristoffer gå på stan en sväng. Kolla om vi hittar något fynd på Hemtex.

Sen fick jag ett sms på lunchen att mitt ellos paket hade kommit till Kvantum så ska fara förbi där sen och bli en tusenlapp fattigare. Åh helt galet vad jag har shoppat kläder på sista tiden, men då har det ju varit fynd också. Som Kristoffers mamma skulle ha sagt, jag har tjänat ruggigt med pengar" ;) Åhlens-fynden i Piteå på midsommarafton, rean på Ginga och H&M jag hittade igår. H@lens paketet som jag fick till kvantum igår, 500 kr för kosslurar, camobyxor, linne och shorts :) Och nu.. sviiin mycket kläder för 1031 kronor, två jackor, två koftor, två huvtröjor, två tenniströjor, ett linne, en BH och ett par leggings... och var det något mer?

Kristoffer och Johannes R kom iaf förbi synoptik kvart i fem, partade med dom till man slutade och sen gick vi på stan, bland annat hemtex. Pratade lite om helgen (iiiih kul) Tipsade Kuriren att skriva om Robertssons mammas allergi. Skulle ringa henne i måndags för hon ville säga lite till saker och så, men fick inte tag i henne. Haha och nu när jag träffade robertsson så hade dom redan varit där och intervjuat henne, fan va snabba dom är. Men kommer vara kul att läsa om det i tidningen, min lilla egen skapelse känns det som ;)

Sen när jag kom hen provade jag alla kläder och for förbi mamma i hampis, visade lite fynd och vi beställde lite mer, och bör en tröja i fel storlek. Sen köpte jag lite fonder ;) Så nu tusan ska dom stiga, annars blir jag arg som ett bi, mina sparpengar vill jag inte ska försvinna upp i rök ;)

For därefter förbi step in och tränade i en halvtimma, styrke mestadels. Måste komma igång igen, fan där ett tag var jag typ och träna 6 dagar  i veckan, nu typ en eller två. Blir så lätt så när jag jobbar så mycket. Men vill komma igång känner att musklerna blivit till annat :P Så går det när man har arm-komplex :)


-  Min söta åsa vill jag få glad igen...
-  Komma igång med träningen
-  Boden alive i helgen och de måste bli bra väder! Fre - tjejerna, lör - klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0