27 Juni - Onsdag: Humorn på topp


27 Juni - Onsdag - Humorn på topp!


Idag jobbade jag på synoptik 0900-17,00.



Slutade en halvtimma tidigare för att fara till luleå och köpa en ny klocka. Råkade he min andra i badrums golvet. Blev en fin spricka. Så! Köpte en ny likadan ;P Halva priset ;) Var jag Kristoffer och Tobbe som gick på stan. Tobbe hittade sig hållare till sitt nya bio-system!
Sen åt vi middag på Max. Utanför där vi satt och åt var det väldigt mogna småtjejer som satt och sög på uppblåsta komdomer + småkillar som satt och sög på uppblåsta kondomer, fyllda med coca cola. Det var så coolt så jag nästan dog. :P Nee, var bara sjukt pinsamt i mitt eget tycke, men dom verkade ju ha kul :P



Det här är humur på höööög nivå ;)

 
Åsa är lik Donatella Versace ;)


 
Katarina är lik Bette Midler ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0