5 Juni - Tisdag: Kungaträff, bal och jobb

5 Juni - Tisdag - Luleå balen:


Idag är det kuriren som gäller igen, ska fota nå miljögrejjs och sen ikväll är det bal som gäller, kul att se emilia och allt ;) 12-21 blir det :)


Johan och Lena på bal!

och imorgon.. är man ledig :) chill, för nu är det ett tag till jag är det igen, för om man inte jobbar halvt pass jobbar man vanligt eller dubbelt :P Blir nog nästa vecka som jag typ jobbar 8 eller 11 dagar i rad :P



Nu idag kommer mitt nya objektiv som jag fick av pappa i julklapp ;P
höhöh vi segade det lite, visste inte vilket jag skulle ta osv, men nu
kommer det, fan är redan en dag sen, nåja nu får krille kul när han
kommer hem från jobbet. Han längtade nästan mer efter det än jag ;)
min lilla foto-nerdisch ;)




Annars då, lite prommisar imorogn, och kanske jag och kristoffer far och badar, om jag får han till alder eller om det blir nordpolen :) Annars kanske tripp på stan och mysa, nu nrä vi är lediga tillsammans :) ska bli kul!



Älskar mig kristoffer, du är mitt allt. Min bästa vän :) Du och jag mot världen.




4 Juni - Måndag - Tacos på altan:

Jobbade på synoptik 14-18 på måndagen. Prommade innan dess med matilda en timma i solen, sen satt jag i solen och var och handlade :)

Sen var vi och åt middag hos kristoiffers päron, tacos ute på altan, så härligt!




3 Juni - Söndag - Kunden på Hindersön:

Jobbade söndag, fick fota kungen : ) Åka båt till en ö och njuta av sommaren. Kungen skulle på stadsbesök i luleå och göra lite olika saker. Var en trevlig dag iaf, en kul merit och varmt som satan. Kul att man fick åka båt gratis, men visst nog är man nästan unger 16 år ;)

Promme och glass på stan. 26 grader ute när jag kom hem klockan nio på kvällen!!! Är detta himelriket, vi bokar in detta väder till boden alive iaf, och klassfesten :) lördag!


       





2 Juni - Lördag - Bal-tider:

Jobbade 9-12, sen for jag till lina och fixade hennes balfrisyr, hon blev så fin, som nsd skrev, en snygg bil med ett snyggt par framför, snygglina :)


 


Sen var det ferre hos mig på kvällen, men skulle upp sju dagen efter så blev lugnt för min del, moa, sara, lu och erika partade dock, och gick på krogen sen. De skulle sova över men blev ändrade planer, krille var ju på personalfest och var för full för sitt eget förstånd :P Han hade inte hört vad erika sa när hon ringde, han hade glömt sin nyckel i en bil och stod och ringde på dörren halv fem, älskar att vakna av sånt :P haha knäppisen :P Blev liet störd sömn där ja :P

           


Fotograferna:
     
image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0