Blå Åke?


Fick förja en timma tidigare idag. Armi kom och hämtade upp mig hemma (hur lyxigt är inte det?)
Vi for till polisen och åkte polisbil och var med på deras kontroller, KUL!!!!!


Sen var jag och simon på brottning.
Han skrattade åt ett namn en brottare hade och visade mig, där stod det: Blå Åke Lindmark, typ.
Haha jag garvade gärnet.
Simon sa: Hur kan man döpa sitt barn så?? stackare..
jag skrattade länge och när dom var klar sa jag -"men heter han verkligen Blå??
Simon: Hahaha ne, han har blå dräkt, han heter åke!

hahaha fan va kul, det kanske inte var så farligt att heta Åke iaf ;P



Nu ska jag göra ut bilderna och sen är jag jobbfri ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Drömhus och drömhus, vårt drömhus har vi inte råd med ;) Det här fick vi pröjsa 1.8 miljoner för. Det låter mycket, men vi har sparat mkt pengar och lägger en kontantinsats och då blir det inte så dyrt per månad. Då blir bankerna glada :) Hoppas ni får huset!

2007-11-24 @ 18:49:48
URL: http://jennywvw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0