Bodypump


Falken ringde och väckte mig kring halv nio (jo jag snoozade faktiskt tjugo minuter) Vo skulle ut och gå, men hon kände sig lite krasslig så vi sköt upp det till senare på dagen.

Men nu var man ju vaken så var bara att kliva ur sängen och göra sig klar för att gå på bodypump med Emma klockan 10 :) .. och jag säger er, tusan så jobbigt det var. Vi hade båda träningsverk efter de tidigare dagarnas träning, vilket ledde till ännu mer ömmande muskler när passet var klart :P


image1009
(så här trimmade blev vi, minst sagt) ;)


For hem till hampis sen med mamma som räknade lite på lånet, räntor och sån skit. Sen tillbaka hem till stan och gå ut med sandra en gång för alla. När vi var vid TC så for emma och johan förbi i en bil, så vi var inte långt efter och våldgästade dem hos johan :)


Hämtade mitt paket från ellos idag föresten, en fundersam över en tröja och skorna (hann aldrig pröva dem så det kan väl ses som ett -inte vara säker..? ) Nåja ska kika mer när jag kommer hem igen.
Sitter på Kuriren just nu, var nyss förbi gina och köpte en t-shirt av Erika, "I V YU, eller liknande stod det på den.. svart, hade velat ha den i vit men var slut, jag får väl gå och sola el speta in mig i brun-utan-sol klegga för att inte känna mig allt för blek i den, nåja sånt trams, jag gillar ju egentligen svart :P


http://www.ginatricot.com



Bilder från basketen jag var och fotade igår, plannja mötte ett ryskt lag som dom förlorade mot med cirkus 20 poäng...


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0