Bränd sandra


Idag är man ledig, jag ska snart göra mig klar för träning med Sara klockan elva. Nåja blir nog bra, lovade även lina igår att träna ikväll.. får ta igen för ledig gårdag (träningsmässigt)

Mia ringde från fastighetsbyrån idag, och i eftermiddag får vi verkligen veta om vi får huset el ej, hon skulle ringa några till och höra bara. Så nu får vi se om det verkligen blir så el om sälgaren fördröjer ännu mer, vill juh veta!!


Haha igår var föresten rätt kul, när sandra kom hit stank hon värre än en bränd häst.. hon hade tinat bröd som slutat i att det kom stora rökmoln från micron. Vi for förbi emma och johan som hade problem med sandras odör ;) Sen for jag och sandra till staffan och skulle se tv och fika. Det luktade bajs och sanda öppnade alla dörrar och fönster så vi satt i soffan med filtar och täckken, tjocksockar, jackor och mössor... och åt glass :P hahaha så roligt. Staffan kom hem sen han också och frös.

sen var det bara hem och piss & gå ligg....



image1028

(fråga mig inte hur jag fick till texten så den ser ut så här)

Kommentarer
Postat av: Linda

hur går det för er med huset?
*Håller tummarna*

2007-11-30 @ 07:04:36
URL: http://Desperathusfru.blogg.se
Postat av: annaj

tänkte höra, skulle man kunna få se bilderna från den exklusiva fotograferingen nån gång? ;)

2007-11-30 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0