Färdigjobbad och hus-tankar

Nu är man hemma, har 4 dagars ledighet att se fram emot ;)

Idag har jag varit på amatörteater och innebandy alltså, hann hem och äta en hamburgare med Kristoffer också :)


Nåå, imorgon är det bara endag till man får veta om man blir husägare eller inte. Jag håller alla fingrar och fötter för det. Har ju haft mina dalar, ner och uppgångar. Det är ju bara ett boende men man får lite panik när folk får det att låta som man inte ska ha råd, det är mycket att göra, och att ta lån. Nåja jag har ju min pojke på min sida som alltid är positiv. Jag har mina besparingar, han har ett fastjobb som vi skulle klara oss på om det skulle vara att framtiden ser jobblös ut (Men det har den ju aldrig gjort, och gör väl inte nu heller, om jag får förlängt vikariat blir jag glad, har ju iaf kummunjobbet som ger 3000 säkert i månaden, sen har jag planerat att lägga undan 10-13 tusen av denna lön. Beroende på hur mycket pengar det går åt i stockholm.


image1025


Vet inte varför man påverkas av andra. Vi klarar oss ;) Det blir ju inge dyrare i månaden typ, renovering och sånt behöver man inte göra, men, det får man ju kanske tillbaka sen iaf om man skulle sälja :) Huset kan man se som en investering. Billigare än att hyra en trea iaf... och dubbelt så stort.


Annars då? Det är kul att vara uppskattad ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Härligt med ledigt. Jo annso är en jättefin tjej. Har varit med henne på jobbet någon gång. Vi gick ju samma skola, tycker även tv verkar skoj. :) hoppas du får chansen att jobba mer nu med alla förändringar. Bara titta förbi om du vill få ett ansikte på PRINSIPESAN ;-)

2007-11-26 @ 07:46:07
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

Höll på att glömma.. Hoppas husköpet går bra. Håller tummarna för er.

2007-11-26 @ 07:48:48
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0