födelsedags kalas


Lördag var det då fest för hela slanten, alla nära och kära på samma plats kan inte bli fel! Tack alla för alla fina presenter! Blev singstar, 7 presentkort på make up store (!!!), hårspray, 5 l vin (kanske 1 liter nu när det blev mycket bortbjudet under kvällen), bad grejer och massa ljus osv! Thanks!

Jäkligt kul kväll med skojjigheter, singstar! Mindre roliga grejer också, bråk osv men det löste vi tjejer och sen blecv det bastu, jag och emma sjöng avslutningssånger .. haha kul! (var vi och krille dom enda som tyckte)

Åh igår fyllde man år då! Söndag, huvudet höll på att sprängas vid åtta-tiden, men efter en huvudverkstabelett och tre timmars till sömn till, mådde jag som en prinsessa ;)

Jag och krille hade mysdag, erika, och vi for och köpte hem pizza, sen gick jag och krille på promenad, hyrde film, åt fruktsallad och praliner ;)

Nu jobbar jag, är en lugn dag!


Var på stan med erika nyss också, sen när jag lämnat henne gick jag in på intersport och fyndade det bästa ever!!! 2 stycken 4 kg hantlar för 75 kronor (ordinarie pirs 300 :-) !!!!!! YEEES glad att fynda gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0