husvisningar

Jobb idag, tor och fredag på kuriren, sen på lördag blir det synoptik.

Vi kikar på hus för fullt, ska på husvisningar på måndag, men inget som vi känner för helt pga av läget, men ska bli kul att kika lite. Krilles kusin är ju typ världens bästa mäklare så vi kommer ju iaf få goda råd ;)

Idag har det varit step in med kristoffer, sara och emma n, sen till sara och färga hennes hår :)


På tisdag ska jag och annelie välja ut lite fler bilder till hennes projekt ;)



image961



take care!!

Kommentarer
Postat av: annelie

Pratade precis med min lärare och han ville att jag tar med de bilder jag funderar på att använda nästa torsdag. Så jag tänkte ta med en cd-skiva så kan vi bränna ut de? Dock så ska vi bara kika och börja fundera på layouten så de behöver inte vara färdigredigerade :P

2007-11-15 @ 09:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0