kyckling :P

Nyss ätit kyckling till middag, var orolig att jag skulle måsta kasta allt när jag var klar för den var mörad, men det var den som tur inte ;) Jag och krille spyr av slajm-kycklingen :P

Sandra är påväg hit, måste snart efterlysa henne :P Vi ska förbi johan och emma och säga hej då, sen blir det kanske gray´s el promme? :)



Har förövrigt beställt ett par byxor till mamma från better bodies som hon ska få i julklapp! Hoppas dom hinner komma, annars får jag väl ge mina använda så får jag ta dom nya? hahaha, inte för hon hade brytt sig, det är ju mammi.. :) MEEEN ja dom hinner nog garanterat komma, men kom på det som sista minuten lösning om det skulle bli strul ;) 


Dagens låt på jobbet: "bleeding"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0