lördags jobb


Idag har man bytt arbetsplats till synoptik igen.. :) Trevligt värre, jobbar med helena och kattarina.

När jag slutar klockan två så ska jag och Kristoffer på 1-års kalas till gabbi, joe och neo i rasmyran. Neo blir stor :)

Kristoffer ska på fest hos en arbetskompis ikväll, så jag ska höra vad linis ska göra ;)


image967



Husvisningen är på måndag, vi har föälskat oss i björkelundshuset, haha roliga vi är, vi beter oss som vi ska köpa det/har köpt det, trots att vi inte ens hunnit kolla på det, på insidan ;) haha ska till banken den 25 iaf :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Linis

Petris :/ jag ska till harads med micke på deras avslutningsmiddag med fotbollen :(

2007-11-17 @ 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0