Myspys med linis och erikis

Back at work, sitter på kuriren och väntar på att det blir hockey-dax! Luleå möter frölunda? Vi får se hur det går.
Annars har dagen sett ut så här:

  • Väckt av Tindra klockan nio
  • Pussa på krille när han kom hem på lunchen
  • Skynda sig till Lina för att sedan bege oss till nordpoolen (step in)
  • Träna 1,5 h
  • Erika kom och vi gick till Lina
  • Ica-Kvantum
  • Jag och Lina gjorde plättar (och åt dem)
  • Ta bussen till Luleååå.. haha tror jag åker till luleå lite för mycket när jag börjar bli kompis med buss-chaffisen, han är sviinchill :)


Oh krille var nyss på kvantum och köpte en inrednings-tidning.. ska kika när jag kommer hem. Nu är det bara idag, fredag, måndag och tisdag kvar!!!! :) Sååå spännande....!


image1010

     

Bilder från gårdagens hockey i boden, bik - kiruna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0