skitjävlairriterande


Fan, budgivare 1 budade upp 5000 imorse, krille budade sanbbt upp 5 till.. hoppas nu ingen ger nå mer, känns ändå trisst, kul att betala 10 000 extra för nån som gormar gärnet, först lämnar skambud, sen höjer en med 25 000, budgivare gör då ingenting på en månad. Sen när vi höjer med 30 000, går dom ur, och sen imorse kommer dom tillbaka och budar upp låga 5 000. Fattar inte, enligt mig var det bara as-skumt. Hoppas nu ingen mer höjer för då vet jag inte om vi ids, då blir det kanske något annat ist. Vi får se, på tisdag kommer väl svaret...


Jaja vi kanske får det nu, men tänkt så mycket golv och tapeter vi hade fått för dom där 10 000. Skitbudarhelvete.


Nåja lönen har kommit idag iaf, tack och lov för det, blir väl en del spara iaf. Slka snart åka på basket, plannja spelar. Nåja kul att dom tycker jag ta fina basketbilder, basket-mats som är en slags chef på stället tyckte att det märktes att jag gillade basket på mina bilder, det är kul att höra, för jag tycker faktiskt det är rätt kul nu :) Oj vad krille ska vara lycklig sen när han kan ta med mig en ny gång, och jag gillar det bättre :)



image1019



Nåjå, annars har jag varit på stan med Sandra F idag, sen lunch hos mormor, fika på hanssons med lina, anna och sara :) Sen gick jag och emma e och tränade lite styrke på stepis ;)


Sen kom krille och hämtade upp mig och vi for en sväng på nordsjö, förälskade mig i valnöt´s golvet - vill ha BIG TIME, men det var lite dyrare.
Nåja orkar inte fortsätta planera lika mycket som förut nu när de andra budgivarna fått fingrarna ur arslet. För då blir jag bara irriterad om dom budar över.. igen. Så från och med nu  - noll förhoppningar? :P (man kan ju alltid försöka)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad ligger budet på idag? Vi har också varit med i budgivningar i jakten på drömhuset (jobbigt!), men nu har vi äntligen hittat det :) Lycka till!
Om ni ändrar er och vill ha en större lägenhet, har vi en fin en till salu ;)

2007-11-23 @ 22:33:16
URL: http://jennywvw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0