sminkning

  • Ojoj idag har jag och linnea hunnit vara hurtiga och tränat på step in
  • Jag köpte mig en mossgrön eyeliner från noba (155kr) på kicks, assssnygg!
  • Kristoffer och jag har promerat hem från hans jobb
  • Handlat frukt, grönsaker osv på kvantum (OBS 10 st kiwi´s för 10 kr = asbilligt!!! så det spelade ingen roll att jag köpte 6 st från supermarket i förrgår ;) !
  • Ska ut och prmenera med emma e nu, ennan vi ska bege oss och kika på handboll på hilders, lina och dom spelar och jag tar med emma för hon är så kul (och för hon skrev i sms:et hur mycket hon dyrkade handboll) hoho DIIIVA! ;)


Visst sa jag att jag var på make up store igår och köpte lite för min presentkort? En svartglittrig mascara och en guld + en puderboste! SNYGGT!!!



image945
här glittrar jag och har mig?! ;P



      

haha roligt jag har ne nu springar jag ut på promme ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0