sööööndag


Igår när krille var på personalfest hos åke hade jag en lugn kväll med kissarna, såg the good girl och plockade lite här hemma. For till krisoffers päron med lite filmer för dom hade lite att göra :) Sen kring ett hämtade jag Kristoffer från stan, bara liiiiiiiite berusad :P Jag fick släpa han upp för trappen för han hade världens skratt-attack i typ 5 min :P Toka.

Idag har vi varit och handlat frukost och ska snart en sväng på stan innan linas handboll :)




Hittade lite bilder från festen vi hae hos robin för ett par veckor sen, jag är ju lite seg nu för tiden att ladda upp :)


        
        
        
         


image990

Haha bildens mening är att visa hur grym linnea är på att kolla i kors ;)) Meeen ser ju nu att emma låg liiite kärvt till hon också ;D

Kommentarer
Postat av: JAPSIfashion

ser ut som en rolig kväll :)

2007-11-18 @ 14:17:33
URL: http://JAPSIfashion.blogg.se
Postat av: Erika

hahahaha linnea är så jävla rolig

2007-11-19 @ 20:01:26
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0