Stockholm photoshoot


Så var det äntligen (?) fredag, jobbar imorgon på synoptik men men bara fyra timmar. Senblir det glögg-fest hos lina och även amanda har fest :)

På söndag drar vi till stockhooooolm jag och Erika! Kul att resa iväg ett tag, var ett tag sen. Meeeen får se hur jag överlever utan min andra hälft.

Pratade för övrigt med pär idag (chefen) om att jag ska jobba julafton och annandagen, löste sig bra, ska bara jobba till lunch typ trots att det står att jag är schemalagt till klockan åtta på kvällen. Samma sak skulle gälla nyår sååå.. jag tog på mig att jobba den dagen också, måste ju vara bra med pengar.. nu när man sparar till hus och allt ;)


Sen kom det även på tal att jag skulle till stockholm och jag har inten kamera, så fråga om jag skulle kunna ta med den när jag ska fota erika när emilia sminkat upp henne.. och svaret var...
Pär:   "ja men visst, det kan man väl göra ett jobb på?!"
Petra:  "jaaooo det kan man nog"
Pär:   "Men visst, det är bara att ta med den"

image1030

Haha erika blev lite orolig när jag gick till erika och berättade att hon ska hanma i tidningen, jag tycker det är ascoolt.. det tycker nog hon också egentligen ;)
Nu får vi se hur det blir och om hon verkligen ska ha på sig tidningspapper till ljol som emila pratat med henne om ;)


image1029




Så mina vänner, då får ni senare hålla utkik efter erika i kuriren, förmodligen PUSS-bilagan. Fan va skojj!
Nu ska jag gå och ringa flickorna. Seeen, se film med krille, skumbad osv osv.....



image1031

Smakprov från förra plåtningen vi hade i sommras. Kanske kan ta några gamla bilder om det skulle behövas, this i love !!!

(OBS!!!! ALLA BILDER ÄR ORÖRDA OCH OREDUCHERADE/RETUCHERADE!!!!!!)
Jävla snyggjävel :P

Kommentarer
Postat av: Mannen

Fina bilder :)

2007-12-14 @ 20:38:55
URL: http://mydarkside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0