Tindra + Kennet

Dagen har sett ut så här:

  • Vaknade klockan nio
  • Mamma och pappa kom och skjutsade mig till bilen
  • For några ärenden på stan och for sedan och tränade på step in, solo :)
  • For hem och damsugade med hjälp av min assistent tindra ;p (mogge gömde sig)
  • Följde krille till jobbet då vi sedan promenerade hem därifrån, samma som igår...
  • Hem och laga pytt i panna och god sallad
  • Badet och träna/bada med kristoffer..
  • Till åsa och busa med lissarna tindra+kennet =sant.. Såg grey´s :)
  • Hem och fixa tvätten med snutto, nu soooova!


image948
tindra och mogge är söta mot varandra ;)

Vilken härlig melodi..


image947
jag och min käresta




Imorgon ---> promme med sandra halv nio, step in med sara 10, vad har dagen mer att erbjuda?? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. underbart vackra foton!
Tycker att du är oerhört duktig på det du gör!

2007-11-08 @ 16:56:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7647

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0