Amish brud och en blå kaninn

Sorry, blev inget med inlägg igår. Var tvungen att fara till kulturhuset och fota en konsert, trodde jag. Hade fått information att det skulle vara en kvinna och sjunga, så jag tog inte med mitt lilla objektiv när jag for, eller blixt. Det skulle ju vara en konsert.

MEN när jag kommer dit så har dom stoppat upp en krog där inte och det är är som ett gymnasiedisco mer.. galet, grymt mycket fulla människor och de som uppträde var en tjej i amish(?) kläder och en blå kanin. Så jag fick så lååångt fram och försöka få med så mycket som möjligt med objektivet jag hade med mig, och det var mörkt, knappt nå ljus. Allt kännes bajs, men men fick ändå mina bilder och for fort därifrån och gjorde ut resten av basket-bilderna.

Dom smiskade sig själva, pratade om sex, bögar och juckade mot varandra. Glömde jag nämna att den blåa kaninen (kille) hade en typ tajt skiddräckt och genomskinliga platåskor?


image875
Foto: Petra Isaksson.  Tyckte den blev rätt kul ;)


Idag sitter man på jobbet igen, missar kristoffers kusin Niklas barns dop :/ Lite trisst.

Men men, har bara två jobb som är roligt och därför, väldigt lite att göra :)
Mariana (som är så chill och jobba med dessutom, vi som gjorde mössmodet)

  1. Vi ska först på biblioteket där man får låna en människa idag, typ en feminist eller en same, är nog lite kul bildmässsigt.
  2. Mest troligt ska vi göra ett reserv jobb som mariana hade tänkt ut. Ska vara någon sminkvisning ikväll så om vi far dit när dom fixar i ordning dem, skitkul. Gah jag älskar ju smink/sminkningar och allt det så ska bli ett grymt kul jobb att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0