dagen

Ojoj mycket jobb igår, petra (så förrvirrande) och hennes systrar kom när jag slutat och så tog jag bilder på dom i studion, såg ut att bli vädligt bra :) Blir att redigera i veckan för fullt ;)


Sen var det influttningsfest hos emma, hur kul som helsst, därefter blev det boddan!


Idag ringde janne från kuriren och väckte mig, blev att rycka in på jobb, en innebandymatch i boden. Eija hade fullt upp med sitt hon :) men gjort ut bilderna hemma och ska maila över dom nu. Skönt att jobba hemma och slippa fara till luleå.


image909
IBK föll pladask i en match som slutade 12-1 (?) cirkus..



Jag och kristoffer har även hunnit träna på nordpoolen, och sen badat på relaxen, nu ska vi se spingelmannen 3 och mysa på med tänka ljus. Dom romantiska lilla gullegrisen :P

ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0